Kaupa kohaletoimetamine ja üleandmine
Pärast lepingu jõustumist tarnitakse kaup kohaselt, valitud tellimusviisil. Kohaletoimetamise kulud sõltuvad kaalust, mahust ja kättetoimetamisviisist.
Tarne kulleriga
Kaup tarnitakse 1-5 päeva jooksul. Maksimaalne tarneaeg on 14 päeva. Kaup viiakse esimesse ukseni. Enne kohaletoimetamist meie kuller võtab teiega ühendust telefoni teel ja lepib kokku teile mugava tarneaja. Kui kauba tellimise ajal valiti makseviis " sularaha" või "off line maksekaardiga" , tuleb selle eest kohaselt maksta.
Pakiautomaati tarne Omniva, DPD
Itella Pakkiautomaatist saate tellimuse kätte iga päev, 24 tundi ööpäevas. Pakki saab vastu võtta isikliku koodi abil, mis saadetakse teile sms-i või e-posti teel. Pärast koodi sisestamist avab pakiautomaat vastava ukse, kus teie pakk on. Kui te ei jõua seitsme päeva jooksul paki kätte, saadetakse see saatjale tagasi.
Paki kättesaamine postkontoris.
Pärast paki saabumist postkontorisse, saate teade oma postkasti, e- kirja või sms. Kui kauba tellimisega oli valitud sularaha või off-line makseviis, siis peate maksmakohe, kui saate pakk kätte.
Tarnehind sisaldab 20% käibemaksu.
Kui tellitud toode ei ole laos, siis teile teatatakse telefo või e- posti teel 2 päeva jooksul. Kui uus tarneaeg teile ei sobi, siis on teil õigus kaubast loobuda, makstud summa tagastatakse teile pangakontole 3 päeva jooksul, sealhulgas ülekanne kulud.
Kauba üleandmisel antakse teile arvet. Enne arve allakirjutamist, hoolikalt kontrolige pakend või avatud kaup, välise kahjustuse korral märkige seda arvel ja võtke meiega ühendust telefoni või e- posti teel. Läbivaadatud kaubad asendatakse.